Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Trzydnik Duży

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. promocji i rozwoju gminy

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Trzydnik Duży Trzydnik Duży 59A 23-230 Trzydnik Duży
Data ogłoszenia
2023-10-17
Termin składania dokumentów
2023-10-27
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym; kodeks postępowania administracyjnego; kodeks postępowania cywilnego; o pracownikach samorządowych; o finansach publicznych.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Obywatelstwo polskie, jak również obywatelstwo państwa członkowskiego UE lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
  6. Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 Wymagania dodatkowe:

  1. Staż pracy na stanowisku zajmującym się podobną tematyką.
  2. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów.
  3. Inicjatywa, samodzielność, kreatywność.
  4. Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia.
  5. Sumienność, dokładność.
  6. Ukończenie kursów podnoszących kwalifikacje.
Zakres obowiązków
  1. Realizacja zadań w zakresie promocji, w tym promocji gospodarczej Gminy.
  2. Koordynacja zadań związanych z organizowaniem lokalnych, powiatowych oraz wojewódzkich imprez promocyjnych odbywających się z udziałem Gminy.
  3. Udział w organizacji imprez patriotyczno-religijnych, kulturalnych i sportowych realizowanych przez Gminę.
  4. Opracowywanie i publikowanie informacji o Gminie, kierunkach jej rozwoju, ofertach inwestycyjnych oraz rozpowszechnianie ich w krajach i za granicą.
  5. Monitoring i analiza przekazów medialnych.
  6. Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
  7. Współpraca z przedsiębiorcami.
  8. Bieżące monitorowanie działań zewnętrznych umożliwiających pozyskiwanie środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych w tym unijnych.
  9. Współpraca z odpowiednimi organami administracji rządowej i samorządowej w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych.
  10. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
  11. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta w zakresie dotyczącym realizowanych zadań.
  12. Wykonywanie innych zadań z zakresu działania Gminy określonych przez Wójta.
  13. Opracowywanie sprawozdań i informacji z zakresu prowadzonych spraw.
  14. Sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań obronnych, zarządzania Kryzysowego i obrony cywilnej wynikających z opracowanych planów.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) zawodowy opatrzony własnoręcznym podpisem.
  3. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego.
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadanie kwalifikacji i umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, itp.).
  6. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym ds. promocji i rozwoju gminy.
  8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych (Załącznik Nr 1 do Ogłoszenia).
  10. W przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530) oświadczenie kandydata o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb aktualnej rekrutacji na stanowisko urzędnicze (Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia).
  11. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, w przypadku gdy zamierza on skorzystać z uprawnienia określonego w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Warunki pracy

Warunki pracy:

  1. Pełny wymiar czasu pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, na czas określony.
  2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony (max. 6 miesięcy). - w czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
  3. Praca przy komputerze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

We wrześniu 2023 r. /miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia/ wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzydnik Duży w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Trzydnik Duży, Trzydnik Duży 59 A, 23-230 Trzydnik Duży w zamkniętej kopercie (z adresem do korespondencji) z dopiskiem „Konkurs na stanowisko urzędnicze ds. promocji i rozwoju gminy” w terminie do 27 października  2023 r. do godz. 14:00

Uwagi

Postępowanie konkursowe przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Trzydnik Duży. W I etapie komisja sprawdzi czy kandydaci spełniają wymagania formalne i podejmie decyzję o dopuszczeniu lub nie do II etapu. W II etapie zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami lub test sprawdzający wiedzę z zakresu wymienionych na wstępie ustaw.
W III etapie komisja dokonana ostatecznej oceny i wyboru kandydata.

Nie dopuszcza się przesyłania dokumentacji drogą elektroniczną.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub testu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.trzydnikduzy.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie Gminy Trzydnik Duży.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury konkursowej w każdym czasie bez podania przyczyny.

Osoba, która otrzyma propozycje zatrudnienia zostanie zobowiązana do dostarczenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na danym stanowisku.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną im odesłane.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Krzysztof Serafin
Dodano do BIP dnia 17-10-2023 15:29:21