Stanowisko ds. księgowości budżetowej
Wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, rachunkowość, księgowość lub finanse
Wymagania niezbędne:
1 . Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, rachunkowość, księgowość lub finanse.
3. Nieposzlakowana opinia.
4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
5. Biegła obsługa komputera, obsługa aplikacji pakietu Microsoft Office.
6. Biegła obsługa urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner.
7. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, samorządu
gminnego, o pracownikach samorządowych, kodeksu postepowania administracyjnego,
ochrony danych osobowych.
Wymagania dodatkowe:
1. Inicjatywa, samodzielność, kreatywność.
2. Umiejętność podejmowania decyzji.
3. Odpowiedzialność.
4. Zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie.
Zakres wykonywanych działań na stanowisku:
1) dekretowanie i wykonywanie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostki (i budżetu) z wyjątkiem prowadzenia ksiąg kont pomocniczych do konta 011, 013, 310, 020, 071,
2) księgowanie syntetyczne i analityczne funduszy,
3) sporządzenie miesięcznych wykazów potraceń i dostarczanie pracownikowi sporządzającemu listy płac w zakresie: KZP - wkłady i pożyczki, ZFŚS - pożyczki,
4) sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych dotyczących wykonania budżetu,
5) prowadzenie księgowości pozabilansowej dla jednostki i budżetu w zakresie zaangażowania wydatków i planowania budżetowego,
6) sporządzanie sprawozdań finansowych: zestawienia zmian w funduszach, rachunku zysków i strat,
7) prowadzenie księgowości materiałowej i bieżące rozliczanie stanu materiałów i przekazywanie dokumentacji z rozliczeń pracownikowi księgowości,
8) prowadzenie księgi środków trwałych i naliczanie amortyzacji,
9) prowadzenie ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych Urzędu Gminy i jednostek OSP,
10) sporządzanie okresowych sprawozdań o środkach trwałych,
11) przygotowanie i sporządzanie dokumentacji z okresowych inwentaryzacji,
12) prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT,
13) naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat za wynajem lokali komunalnych i wysyłanie upomnień,
14) windykacja zaległych opłat za wynajem lokali,
15) prowadzenie kont rozrachunkowych w zakresie rozliczeń za wynajem i eksploatację budynków komunalnych,
16) sporządzanie zestawień dowodów księgowych PK do działu księgowości o stanie rozliczeń,
17) sporządzanie specyfikacji dot. ubezpieczenia majątku gminy, współdziałanie z instytucjami ubezpieczeniowymi,
18) wystawianie faktur,
19) sporządzanie list plac za udział w akcjach jednostek OSP.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV).
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Załącznik Nr 3 do Ogłoszenia).
4. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wyksztalcenia wyższego (dyplom).
5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadanie stażu pracy lub innych kwalifikacji i umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, itp.).
6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
7. Oświadczenie, ze kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
8. Oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
9. Oświadczenie Kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w celach przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej (Załącznik Nr 1 do Ogłoszenia).
10. Oświadczenie Kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Trzydnik Duży (Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia).
Informacja o warunkach pracy:
- praca na cały etat,
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy prace na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o prace zawiera się na czas określony (max. 6 miesięcy) - w czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika,
- dopuszcza się zawarcie umowy na czas próbny - 3 miesiące, miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepoprawnych (brak windy),
- praca z monitorem ekranowym w pozycji siedzącej powyżej 4 godziny dziennie,
- praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W grudniu 2019 r. /miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia/ wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzydnik Duży w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz niepełnosprawnych przekraczał 6%. Postepowanie konkursowe przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Trzydnik Duży, w I etapie komisja sprawdzi czy kandydaci spełniająwymagania formalne i podejmie decyzję o dopuszczeniu do II etapu. W II etapie zostanie przeprowadzony test wiedzy rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami. Pracodawca zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu bez podawania przyczyny.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Trzydnik Duży, Trzydnik Duży 59 A, 23-230 Trzydnik Duży w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej" w terminie do 10 lutego 2020 r. do godz. 15°° (Decyduje data wpływu do urzędu). Nie dopuszcza się przesyłania dokumentacji drogą elektroniczna. Aplikacje, które wpłyną do urzędu w innej formie niż zamknięta koperta A4, albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodano do BIP dnia 31-01-2020 12:21:32