Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Trzydnik Duży

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Audytor wewnętrzny

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Trzydnik Duży Trzydnik Duży 59A 23-230 Trzydnik Duży
Data ogłoszenia
2023-03-14
Termin składania dokumentów
2023-03-28
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne:

  1. Co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej
    o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku w jednostkach administracji publicznej,
  2. Wykształcenie wyższe magisterskie.
  3. Posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
  4. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
  5. złożenie w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
  6. uprawnienia biegłego rewidenta, lub
  7. dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
  8. Znajomość przepisów z zakresu ustaw: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i Prawo zamówień publicznych.
  9. Nieposzlakowana opinia.
  10. Obywatelstwo polskie, jak również obywatelstwo państwa członkowskiego UE lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
    przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.
  11. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
  12. Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych.
  13. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów.
  2. Inicjatywa, samodzielność, kreatywność.
  3. Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia.
  4. Sumienność, dokładność.
  5. Ukończenie kursów podnoszących kwalifikacje.
Zakres obowiązków
  1. Wspieranie kierownictwa jednostki w realizacji celów i zadań przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze.
  2. Prowadzenie audytu wewnętrznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym między innymi ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r., o finansach publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 tj. z późn. zm), rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach z tego audytu (Dz.U. z 2018., poz. 506 tj.), kierując się zasadami ujętymi w Komunikacie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych (Dz. Urz. MRiF z 2016 r., poz. 28) w szczególności:
    • sporządzanie rocznego planu audytu wewnętrznego,
    • przeprowadzanie audytu wewnętrznego na podstawie rocznego planu oraz w uzasadnionych przypadkach — poza planem audytu,
    • sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu wewnętrznego,
    • przeprowadzanie czynności sprawdzających stopień wdrażania zaleceń zawartych
      w sprawozdaniu,
    • ewidencjonowanie i archiwizacja bieżących i stałych akt audytu wewnętrznego,
    • ocena kontroli zarządczej poprzez określenie adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli,
    • wykonywanie wniosków usprawniających funkcjonowanie jednostki,
    • podejmowanie koniecznych działań w ramach posiadanych kompetencji, w celu zapewnienia realizacji pożądanych celów i zadań, w sposób zgodny z prawem, skuteczny i efektywny, oszczędny oraz terminowy,
    • przestrzeganie przyjętych zasad i standardów audytu wewnętrznego;
  3. Wykonywanie innych poleceń służbowych mieszczących się w przepisach prawa.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) zawodowy opatrzony własnoręcznym podpisem.
  3. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego (dyplom).
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadanie kwalifikacji i umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, itp.).
  6. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym Audytora Wewnętrznego.
  8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych, w przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oświadczenie kandydata o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb aktualnej rekrutacji na stanowisko urzędnicze (załącznik do ogłoszenia).
  10. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, w przypadku gdy zamierza on skorzystać z uprawnienia określonego w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Warunki pracy
  1. Pełny wymiar czasu pracy – 1 etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, na czas określony.
  2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę
    o pracę zawiera się na czas określony (max. 6 miesięcy). - w czasie trwania umowy organizuje
    się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
  3. Praca przy komputerze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W lutym 2023 r. /miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia/ wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzydnik Duży w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Trzydnik Duży, Trzydnik Duży 59 A, 23-230 Trzydnik Duży w zamkniętej kopercie (z adresem do korespondencji) z dopiskiem „Konkurs na stanowisko urzędnicze Audytora wewnętrznego ” w terminie do 28 marca 2023 r. do godz. 15:00

Uwagi

Postępowanie konkursowe przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Trzydnik Duży.
W I etapie komisja sprawdzi czy kandydaci spełniają wymagania formalne i podejmie decyzję o dopuszczeniu lub nie do II etapu. W II etapie zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami lub test sprawdzający wiedzę z zakresu wymienionych na wstępie ustaw.
W III etapie komisja dokonana ostatecznej oceny i wyboru kandydata.

Nie dopuszcza się przesyłania dokumentacji drogą elektroniczną.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub testu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.trzydnikduzy.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie Gminy Trzydnik Duży.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury konkursowej w każdym czasie bez podania przyczyny.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną im odesłane.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Krzysztof Serafin
Dodano do BIP dnia 14-03-2023 14:12:40