Kierownik referatu infrastruktury i planowania
Wykształcenie wyższe magisterskie
Niezbędne:
- Co najmniej 5 letni straż pracy w administracji publicznej w zakresie zgodnym z ogłoszeniem.
- Wykształcenie wyższe magisterskie.
- Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym; kodeks postępowania administracyjnego;
o pracownikach samorządowych; o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o drogach publicznych,
prawo budowlane, ochrona środowiska, ochrona zwierząt. - Nieposzlakowana opinia.
- Obywatelstwo polskie, jak również obywatelstwo państwa członkowskiego UE lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
- Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- Staż pracy na stanowisku związanym z budową i utrzymaniem dróg.
- Umiejętność praktycznego stosowania przepisów.
- Inicjatywa, samodzielność, kreatywność.
- Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia.
- Sumienność, dokładność.
- Ukończenie kursów podnoszących kwalifikacje.
- kierowanie pracami Referatu Infrastruktury i Planowania,
- koordynacja prac i przedsięwzięć dotyczących inwestycji infrastrukturalnych i przedsięwzięć remontowych,
- koordynacja działań służących ochronie środowiska przed zanieczyszczeniem (powietrza, wody, ziemi),
- koordynacja prac związanych z opracowaniem i realizacją planu zagospodarowania przestrzennego,
- przygotowanie projektów umów o roboty budowlane,
- prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
- prowadzenie spraw utrzymania dróg gminnych,
- koordynacja działań związanych z budową i modernizacją dróg wewnętrznych, gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych,
- wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych,
- opracowywanie i rozliczanie wniosków aplikacyjnych w zakresie inwestycji,
- opieka nad cmentarzami, grobami wojennymi zgodnie z zawartym porozumieniem w tym zakresie oraz opieka nad pozostałymi miejscami pamięci narodowej,
- sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie inwestycji gminnych w uzgodnieniu z referatem finansowym,
- opracowanie sprawozdań i informacji z zakresu prowadzonych spraw,
- nadzór nad prowadzeniem spraw dot. Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
- sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej wynikających z opracowanych planów.
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) zawodowy opatrzony własnoręcznym podpisem.
- Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego (dyplom).
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadanie kwalifikacji i umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, itp.).
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym Kierownika Referatu Infrastruktury i Planowania.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych, w przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oświadczenie kandydata o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb aktualnej rekrutacji na stanowisko urzędnicze (załącznik do ogłoszenia).
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, w przypadku gdy zamierza on skorzystać z uprawnienia określonego w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Pełny wymiar czasu pracy – 1 etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, na czas określony.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony (max. 6 miesięcy). - w czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
- Praca przy komputerze.
W lutym 2023 r. /miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia/ wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzydnik Duży w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Trzydnik Duży, Trzydnik Duży 59 A, 23-230 Trzydnik Duży w zamkniętej kopercie (z adresem do korespondencji) z dopiskiem „Konkurs na stanowisko urzędnicze Kierownika Referatu Infrastruktury i Planowania ” w terminie do 28 marca 2023 r. do godz. 15:00
Postępowanie konkursowe przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Trzydnik Duży.
W I etapie komisja sprawdzi czy kandydaci spełniają wymagania formalne i podejmie decyzję o dopuszczeniu lub nie do II etapu. W II etapie zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami lub test sprawdzający wiedzę z zakresu wymienionych na wstępie ustaw.
W III etapie komisja dokonana ostatecznej oceny i wyboru kandydata.
Nie dopuszcza się przesyłania dokumentacji drogą elektroniczną.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub testu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.trzydnikduzy.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie Gminy Trzydnik Duży.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury konkursowej w każdym czasie bez podania przyczyny.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną im odesłane.
Dodano do BIP dnia 14-03-2023 13:10:34