Kierownik Referatu Infrastruktury i Planowania
Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki: ochrona środowiska, budownictwo, inżynieria środowiska, planowanie przestrzenne, zarządzanie, administracja publiczna
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki: ochrona środowiska, budownictwo, inżynieria środowiska, planowanie przestrzenne, zarządzanie, administracja publiczna,
- Co najmniej czteroletni straż pracy w zakresie zgodnym z zakresem czynności lub prowadzenie działalności gospodarczej o podanym profilu.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- Nieposzlakowana opinia,
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Biegła obsługa komputera, obsługa aplikacji pakietu Microsoft Office oraz znajomość programów do tworzenia i obróbki grafiki,
- Biegła obsługa urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner,
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego,
- Znajomość przepisów z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, planowania przestrzennego, budownictwa, zamówień publicznych, ochrony środowiska, ochrony zwierząt, gospodarki odpadami,
- Biegła znajomość źródeł pozyskiwania środków zewnętrznych (pochodzących z programów krajowych i Unii Europejskiej oraz dotacji), praktyczne umiejętności w zakresie aplikowania i rozliczania tych środków,
- Prawo jazdy kategorii B.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Inicjatywa, samodzielność, kreatywność,
- Umiejętność podejmowania decyzji,
- Odpowiedzialność,
- Zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie.
1) Kierowanie bieżącą pracą referatu;
2) Nadzór nad realizacją inwestycji, w tym dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
3) Nadzór nad realizacją spraw związanych z planowaniem przestrzennym, ochroną środowiska, utrzymaniem czystości i porządku w gminie;
4) Pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych, pomocowych i dotacji na zadania realizowane przez Gminę( pozyskiwanie źródeł finansowania, opracowywanie, składania i realizacja projektów),
5) Nadzór oraz prowadzeniem postępowań w sprawie zamówień publicznych;
6) Opracowanie dokumentów strategicznych oraz nadzór nad opracowaniem i realizacją projektów rocznych i wieloletnich programów i planów.
- List motywacyjny,
- Życiorys (CV),
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,(Załącznik Nr 3 do Ogłoszenia)
- Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy( świadectwa pracy, zaświadczenia),
- Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego( dyplom),
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadanie kwalifikacji i umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, itp.),
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
- Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej,
- Oświadczenie Kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w celach przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Referatu Infrastruktury I Planowania w Urzędzie Gminy Trzydnik Duży (Załącznik Nr 1 do Ogłoszenia),
- Oświadczenie Kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Referatu Infrastruktury i Planowania w Urzędzie Gminy Trzydnik Duży (Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia).
Informacja o warunkach pracy:
- pełny wymiar czasu pracy,
-w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony ( max. 6 miesięcy). - w czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika,
- dopuszcza się zawarcie umowy na czas próbny-3 miesiące,
- miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych ( brak windy),
- praca z monitorem ekranowym w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,
- praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami,
- przy wykonywaniu niektórych zadań praca poza siedziba Urzędu.
W czerwcu 2019 r. /miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia/ wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzydnik Duży w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.
Postępowanie konkursowe przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Trzydnik Duży, w I etapie komisja sprawdzi czy kandydaci spełniają wymagania formalne i podejmie decyzję o dopuszczeniu do II etapu. W II etapie zostanie przeprowadzony pisemny test sprawdzający wiedzę z zakresu administracji samorządowej. W III etapie komisja przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Trzydnik Duży, Trzydnik Duży 59 A, 23-230 Trzydnik Duży w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Infrastruktury I Planowania’’ w terminie do 19.07.2019 do godz. 15.00 ( Decyduje data stempla pocztowego)
Nie dopuszcza się przesyłania dokumentacji drogą elektroniczną.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu w innej formie niż zamknięta koperta A4, albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie i mailowo o terminie i miejscu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.trzydnikduzy.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie Gminy Trzydnik Duży.
Dodano do BIP dnia 05-07-2019 15:38:46