Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Trzydnik Duży

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze : ds. budowy i utrzymania dróg

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Trzydnik Duży Trzydnik Duży 59A 23-230 Trzydnik Duży
Data ogłoszenia
2021-04-27
Termin składania dokumentów
2021-05-10
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe. Preferowane o kierunku: budowa dróg i mostów lub inne techniczne o zbliżonej specjalności.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe. Preferowane o kierunku: budowa dróg i mostów lub inne techniczne o zbliżonej specjalności.
2. Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o drogach publicznych, KPA.
3. Nieposzlakowana opinia.
4. Obywatelstwo polskie jak również obywatelstwo państwa członkowskiego UE lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
6. Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych.
7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów.
2. Inicjatywa, samodzielność, kreatywność.
3. Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia.
4. Sumienność, dokładność.
5. Doświadczenie zawodowe w zakresie szeroko rozumianej tematyki drogownictwa.
6. Mile widziana znajomość zagadnień dot. gospodarki przestrzennej.

Zakres obowiązków

1. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem dróg gminnych.
2. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych.
3. Koordynacja działań związanych z budową i modernizacją dróg wewnętrznych, gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych.
4. Wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych.
5. Opracowywanie i rozliczanie wniosków aplikacyjnych w zakresie inwestycji.
6. Opieka nad cmentarzami, grobami wojennymi, zgodnie z zawartym porozumieniem w tym zakresie.
7. Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie inwestycji gminy.

Wymagane dokumenty

1 List motywacyjny.
2. Życiorys (CV) zawodowy opatrzony własnoręcznym podpisem.
3. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy( świadectwa pracy, zaświadczenia). Jeżeli Kandydat posiada staż pracy.
4. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego( dyplom).
5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadanie kwalifikacji i umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, itp.).
6. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym ds. budowy i utrzymania dróg.
8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
9. Pisemna zgoda Kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE-Rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 24 października 1995 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych (t. jedn. Dz.U.UE.L. 2016.119.1 z dnia 04.05.2016), ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz.U.z 2019 r., poz.1781) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. jedn.Dz.U. z 2019, poz.1282).
10. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, w przypadku gdy zamierza on skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Warunki pracy

1. Pełny wymiar czasu pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony ( max. 6 miesięcy). - w czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
3. Praca przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W kwietniu 2021 r. /miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia/ wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzydnik Duży w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Trzydnik Duży, Trzydnik Duży 59 A, 23-230 Trzydnik Duży w zamkniętej kopercie ( z adresem do korespondencji) z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko urzędnicze ds. budowy i utrzymania dróg" w terminie do 10 maja 2021 r. do godz. 15.00

Nie dopuszcza się przesyłania dokumentacji drogą elektroniczną.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Postępowanie konkursowe przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Trzydnik Duży. W I etapie komisja sprawdzi czy kandydaci spełniają wymagania formalne i podejmie decyzję o dopuszczeniu lub nie do II etapu. W II etapie zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami lub test sprawdzający wiedzę z zakresu wymienionych na wstępie ustaw. W III etapie komisja dokonana ostatecznej oceny i wyboru kandydata.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.trzydnikduzy.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie Gminy Trzydnik Duży.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury konkursowej w każdym czasie bez podania przyczyny.
Osoba, która otrzyma propozycje zatrudnienia zostanie zobowiązana do dostarczenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na danym stanowisku.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną im odesłane.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Krzysztof Serafin
Dodano do BIP dnia 27-04-2021 15:03:16